ІІІ СТУПЕНЬ – «МАЁ ДЗІЦЯ- СТАРШАКЛАСНІК»
для бацькоў навучэнцаў X-XI класаў.
№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў |
Тэрміны выканання |
Форма правядзення |
Адказныя |
1.1 |
Тэма 1. Як дапамагчы старшакласніку ў прафесійным самавызначэнні? Вызначэнне прафесійных схільнасцей і здольнасцей. Фактары, якія ўплываюць на выбар прафесіі. Роля бацькоў у працэсе выбару прафесіі і самавызначэнні старшакласніка. Прыярытэты старшакласнікаў на выбар прафесіі. Прафесійныя дынастыі. Даведка для старшакласнікаў “Выбар будучай прафесіі”. |
Кастрычнік |
Лекцыя/ гутарка |
Сарочык В.В. |
1.2 |
Тэма 2. Як зберагчы дзіця ад залежнасцяў? Залежныя паводзіны, іх прычыны, фактары рызыкі. Фарміраванне залежнасці. Віды пагроз, якія прадстаўляюць небяспеку для жыцця, фізічнага, псіхічнага і маральнага здароўя і паўнавартаснага развіцця старшакласніка. Інтэрнэтзалежнасць. Шляхі прафілактыкі і пераадолення: памятка для бацькоў. |
Снежань |
Лекцыя/ гутарка |
Герасіменка А.І. |
1.3 |
Тэма 3. Падрыхтоўка старшакласнікаў да будучага сямейнага жыцця. Выхаванне старшакласніка як будучага сем'яніна. Фарміраванне ўсвядомленых адносін да ўступлення ў шлюб і будучага сямейнага жыцця. Фарміраванне каштоўнасных адносін да бацькоўства, нараджэння і выхавання дзяцей. Роля сямейных узаемаадносін і традыцый у падрыхтоўцы старшакласнікаў да сямейнага жыцця. |
Сакавік |
Гутарка/ круглы стол |
Сарочык В.В. |
1.4 |
Тэма 4. Як дапамагчы дзіцяці ў перыяд падрыхтоўкі да экзаменаў? Прафілактыка экзаменацыйнага стрэсу. Фактары, якія ўзмацняюць і якія зніжаюць трывогу. Як дапамагчы старшакласніку справіцца з трывогай (мнематэхнікі, прыёмы канцэнтрацыі ўвагі і прыёмы паслаблення ў стрэсавай сітуацыі). Супрацоўніцтва бацькоў і педагогаў у перыяд падрыхтоўкі старшакласнікаў да экзаменаў. Дапамога ў падрыхтоўцы да экзаменаў: правілы для бацькоў выпускнікоў. Рэжым навучальнай працы і адпачынку ў экзаменацыйны перыяд. |
Май |
Семінар-практыкум |
Герасіменка А.І. |
ТЭМАТЫКА КАНСУЛЬТАЦЫЙ
для бацькоў нвучэнцаў X-XI класаў
Клас |
Тэмы кансультацый для бацькоў |
Адказныя |
10 |
Псіхафізіалагічныя асаблівасці дзесяцікласнікаў. Самавыхаванне старшакласнікаў як умова маральнага выхавання. Фарміраванне сямейна-шлюбных каштоўнасцяў старшакласнікаў. Выхаванне маральнага ідэалу, духоўнага свету старшакласнікаў. Кім быць і якім быць? Арганізацыя вольнага часу старшакласнікаў. Асаблівасці здароўя і фізічнага развіцця старшакласніка. Рэжым навучальнай і фізічнай працы, асабістая гігіена. |
Сарочык В.В. |
11 |
Цяжкасці асобаснага росту і іх уплыў на навучанне. Навуковая арганізацыя навучальнай працы старшакласнікаў. Ролю тэатра, кіно і тэлебачання ў фарміраванні эстэтычных ідэалаў у старшакласнікаў. Закон і адказнасць непаўналетніх. Фарміраванне здаровага ладу жыцця. Фізічная дасканаласць, гатоўнасць старшакласнікаў да працы, ваеннай службе. Самарэалізацыя асобы. |
Герасіменка А.І. |