ІІ СТУПЕНЬ – «МАЁ ДЗІЦЯ – ПАДЛЕТАК»
для бацькоў навучэнцаў V - IX класаў
№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў |
Тэрміны выканання |
Форма правядзення |
Адказныя |
1.1 |
Тэма 1. Цяжкасці адаптацыі навучэнцаў да школы. Дзіцячы калектыў і яго значэнне ў развіцці асобы школьніка. Патрэбнасці дзіцяці ў прызнанні і самарэалізацыі. Праблемы лідэрства. |
Кастрычнік |
Лекцыя |
Ефімчык В.І. |
1.2 |
Тэма 2. Сям'я як персанальнае мікраасяроддзе жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям'і. Дзіця і задавальненне яго патрэб ў сям'і. Псіхолага-педагагічны фактары развіцця і выхавання дзіцяці ў сям'і. |
Снежань |
Гутарка |
Каранько Н.І. |
1.3 |
Тэма 3. Ваша дзіця вырасла. Асаблівасці малодшага падлеткавага ўзросту. Фізічнае, псіхічнае і сацыяльнае развіццё малодшых падлеткаў. Зносіны падлеткаў з аднагодкамі і дарослымі. Цяжкасці і рызыкі малодшага падлеткавага узросту. |
Люты |
Лекцыя |
Бельская Н.І. |
1.4 |
Тэма 4. Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў. Форма залежных паводзін падлеткаў (курэнне, алкагалізм, наркаманія і інш.). Прычыны залежных паводзін. Прафілактыка залежнасцяў у падлеткавым асяроддзі. |
Красавік |
Круглы стол |
Кучынская В.Б. |
1.5 |
Тэма 5. Прафесійная арыентацыя. Як дапамагчы падлетку выбраць прафесію? Прафесійныя намеры і магчымасці навучэнцаў. Уплыў сям'і на выбар прафесіі падлеткам. Як бацькі могуць падтрымаць дзіця пры выбары прафесіі? |
Май |
Ціхан І.Ў. |
ТЭМАТЫКА КАНСУЛЬТАЦЫЙ
для бацькоў нвучэнцаў V - IX класаў
Клас |
Тэмы кансультацый для бацькоў |
Адказныя |
5 |
Маё дзіця становіцца падлеткам. Псіхалагічныя асаблівасці малодшых падлеткаў. Дзіця ў калектыве аднагодкаў. Міжасабовыя зносіны падлеткаў. Адносіны ў сям'і. Пытанні дысцыпліны. Камп’ютарныя гульні: карысць ці шкода? Адказнасць бацькоў за выхаванне дзяцей. |
Ефімчык В.І. |
6 |
Ролю бацькі і маці ў выхаванні дзіцяці. Як навучыць вучыцца з задавальненнем? Школьныя канфлікты. Цяжкасці пераходнага ўзросту. Як папярэдзіць ужыванне падлеткамі псіхаактыўных рэчываў? Хлопчыкі і дзяўчынкі: як будаваць узаемаадносіны? Працоўнае выхаванне ў сям'і. |
Каранько Н.І. |
7 |
Ваш любімы неідэальна дзіця. Падлеткавы ўзрост: праблемы палавога паспявання. Цяжкасці зносін. Канфлікты паміж падлеткамі, асноўныя прычыны канфліктаў каханне і сяброўства ў падлеткавым узросце. Як дапамагчы дзіцяці стаць дарослым? Падлеткі ў сацыяльных сетках: Бяспечныя паводзіны. Асаблівасці ўзаемаадносін паміж братамі і сёстрамі ў сям'і . Прадухіленне адчужанасці паміж бацькамі і дзецьмі. Як пачуць дзіця, пакуль ён не стаў “цяжкім”? |
Бельская Н.І. |
8 |
Як навучыцца разумець і прымаць падлетка? Аб бацькоўскім аўтарытэце. Канфлікты з падлеткам: як паводзіць сябе ў канфліктных сітуацыях? Падлетак у сацыяльных сетках: Што рабіць? Як навучыць падлетка быць адказным за свае ўчынкі? Хатняя праца: задавальненне або пакаранне? Адносіны паміж хлопчыкамі і дзяўчынкамі: праблемы палавога выхавання. Як захаваць рэпрадуктыўнае здароўе падлетка? |
Кучынская В.Б. |
9 |
Фарміраванне правасвядомасці і адказнасці падлетка за свае ўчынкі. Самаацэнка паводзін. Як дапамагчы падлетку ў выбары прафесіі? Як навучыць дзяцей распараджацца грашыма? Вольны час і яго значэнне ў фарміраванні асобы падлетка. Інтэрнэт-залежнасць: шляхі пераадолення. Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул. Адказнае бацькоўства - падмурак дабрабыту сям'і. |
Ціхан І.Ў. |