Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

IІ ступень – «Маё дзіця – падлетак»

Дата: 29 ноября 2020 в 14:23, Обновлено 1 сентября в 21:54
Автор: Пугач О. А.

ІІ СТУПЕНЬ – «МАЁ ДЗІЦЯ – ПАДЛЕТАК»

для бацькоў навучэнцаў V - IX класаў

Назва раздзела, тэмы

заняткаў, пералік вывучаемых

пытанняў

Тэрміны выканання

Форма правядзення

Адказныя

1.1

Тэма 1. Цяжкасці адаптацыі навучэнцаў да школы. Дзіцячы калектыў і яго значэнне ў развіцці асобы школьніка. Патрэбнасці дзіцяці ў прызнанні і

самарэалізацыі. Праблемы лідэрства.

Кастрычнік

Лекцыя

Ефімчык В.І.

1.2

Тэма 2. Сям'я як персанальнае

мікраасяроддзе жыцця і развіцця

дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям'і. Дзіця і задавальненне яго патрэб ў сям'і.

Псіхолага-педагагічны фактары развіцця і выхавання дзіцяці ў сям'і.

Снежань

Гутарка

Каранько Н.І.

1.3

Тэма 3. Ваша дзіця вырасла. Асаблівасці малодшага падлеткавага ўзросту. Фізічнае, псіхічнае і

сацыяльнае развіццё малодшых

падлеткаў. Зносіны падлеткаў з аднагодкамі і дарослымі. Цяжкасці і рызыкі малодшага падлеткавага

узросту.

Люты

Лекцыя

Бельская Н.І.

1.4

Тэма 4. Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў. Форма залежных

паводзін падлеткаў (курэнне,

алкагалізм, наркаманія і інш.). Прычыны залежных паводзін. Прафілактыка залежнасцяў у падлеткавым асяроддзі.

Красавік

Круглы

стол

Кучынская В.Б.

1.5

Тэма 5. Прафесійная арыентацыя. Як дапамагчы падлетку выбраць прафесію? Прафесійныя намеры і магчымасці навучэнцаў. Уплыў сям'і на выбар прафесіі падлеткам. Як бацькі могуць падтрымаць дзіця пры выбары прафесіі?

Май

Ціхан І.Ў.

ТЭМАТЫКА КАНСУЛЬТАЦЫЙ

для бацькоў нвучэнцаў V - IX класаў

Клас

Тэмы кансультацый для бацькоў

Адказныя

5

Маё дзіця становіцца падлеткам.

Псіхалагічныя асаблівасці малодшых падлеткаў.

Дзіця ў калектыве аднагодкаў. Міжасабовыя зносіны падлеткаў.

Адносіны ў сям'і. Пытанні дысцыпліны.

Камп’ютарныя гульні: карысць ці шкода?

Адказнасць бацькоў за выхаванне дзяцей.

Ефімчык В.І.

6

Ролю бацькі і маці ў выхаванні дзіцяці.

Як навучыць вучыцца з задавальненнем?

Школьныя канфлікты. Цяжкасці пераходнага ўзросту.

Як папярэдзіць ужыванне падлеткамі псіхаактыўных рэчываў?

Хлопчыкі і дзяўчынкі: як будаваць узаемаадносіны?

Працоўнае выхаванне ў сям'і.

Каранько Н.І.

7

Ваш любімы неідэальна дзіця.

Падлеткавы ўзрост: праблемы палавога паспявання.

Цяжкасці зносін. Канфлікты паміж падлеткамі, асноўныя прычыны канфліктаў каханне і сяброўства ў падлеткавым узросце. Як дапамагчы дзіцяці стаць дарослым?

Падлеткі ў сацыяльных сетках: Бяспечныя паводзіны.

Асаблівасці ўзаемаадносін паміж братамі і сёстрамі ў сям'і .

Прадухіленне адчужанасці паміж бацькамі і дзецьмі.

Як пачуць дзіця, пакуль ён не стаў “цяжкім”?

Бельская Н.І.

8

Як навучыцца разумець і прымаць падлетка?

Аб бацькоўскім аўтарытэце.

Канфлікты з падлеткам: як паводзіць сябе ў канфліктных сітуацыях? Падлетак у сацыяльных сетках: Што рабіць?

Як навучыць падлетка быць адказным за свае ўчынкі?

Хатняя праца: задавальненне або пакаранне?

Адносіны паміж хлопчыкамі і дзяўчынкамі: праблемы палавога выхавання.

Як захаваць рэпрадуктыўнае здароўе падлетка?

Кучынская В.Б.

9

Фарміраванне правасвядомасці і адказнасці падлетка за свае ўчынкі. Самаацэнка паводзін.

Як дапамагчы падлетку ў выбары прафесіі?

Як навучыць дзяцей распараджацца грашыма?

Вольны час і яго значэнне ў фарміраванні асобы падлетка.

Інтэрнэт-залежнасць: шляхі пераадолення.

Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул.

Адказнае бацькоўства - падмурак дабрабыту сям'і.

Ціхан І.Ў.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.