ТЭМАТЫЧНЫ ПЛАН
БАЦЬКОЎСКАГА УНІВЕРСІТЭТА
I ступень – «Маё дзіця – малодшы школьнік»
для бацькоў навучэнцаў І - IV класаў
№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў |
Тэрміны выканання |
Форма правядзення |
Адказныя |
1.1 |
Тэма 1. Адаптацыя навучэнцаў у 1-ым класе. Рэжым дня школьніка. Захаванне санітарна-гігіенічных нормаў. Арганізацыя рэжыму дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў научэнцаў. |
Верасень |
Лекцыя/ практыкум |
Якавец А.У. |
1.2 |
Тэма 2. Ўплыў сям'і на эмацыйны стан дзіцяці. Сямейны дабрабыт і сямейнае няшчасце. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнага няшчасця. Ўплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці. |
Лістапад |
Гутарка/ практыкум |
Сяргейчык Н.І. |
1.3 |
Тэма3. Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей. Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у навучэнцаў. Фарміраванне правілаў паводзін. Культура асобы: культура знешнасці, зносін. |
Студзень |
Гутарка/ практыкум |
Крышчук І.В. |
1.4 |
Тэма 4. Дзеці і гаджэты. Камп’ютар і смартфон дома: карысць ці шкода? Уплыў камп’ютара і смартфона на арганізм і асобу дзіцяці. Як правільна арганізаваць час школьніка з камп’ютарам і смартфонам. |
Красавік |
Лекцыя |
Сарочык Н.П. |
ТЭМАТЫКА КАНСУЛЬТАЦЫЙ
для бацькоў нвучэнцаў I-IV класаў
Клас |
Тэмы кансультацый для бацькоў |
Адказныя |
1 |
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых школьнікаў. Развіццё памяці і ўвагі малодшых школьнікаў. Матывы вучэння малодшых школьнікаў. Адносіны ў сям'і як аснова ўзаемаразумення. Заахвочванне і пакаранне дзяцей у сям'і. |
Якавец А.У. |
2 |
Выхаванне ветлівасці. Прафілактыка жорсткага абыходжання з дзецьмі. Як сапраўды любіць сваіх дзяцей? Мікраклімат у сям'і і выхаванне дзіцяці. Канфліктныя сітуацыі ў дзіцяча-бацькоўскіх адносінах. Роля бацькі ў выхаванні дзіцяці. Роля сям'і ў выхаванні духоўна-маральных каштоўнасцяў дзіцяці. Сямейныя традыцыі і каштоўнасці ў выхаванні дзяцей. Вучэнне з захапленнем. |
Сяргейчык Н.І. |
3 |
Псіхалагічныя прычыны непаспяховасці школьнікаў і іх папярэджанне. Як выявіць і развіць здольнасці дзяцей? Гульня і праца ў жыцці дзяцей малодшага школьнага ўзросту. Ідэальныя бацькі вачыма дзяцей. Ідэальнае дзіця вачыма бацькоў. Як дапамагчы дзіцяці стаць больш уважлівым? Як прывіць дзіцяці любоў да чытання? Канфліктныя сітуацыі паміж бацькамі і дзецьмі: як пачуць дзіця? |
Крышчук І.В. |
4 |
Агрэсіўныя паводзіны: як дапамагчы дзіцяці? Як дапамагчы дзіцяці правільна размеркаваць свой час? Няўдалы вучань: прычыны і спосабы вырашэння праблем. Ўплыў унутрысямейных адносін на эмацыйны стан дзіцяці. Інтэлектуальнае развіццё дзіцяці. Значэнне памяці і ўвагі ў інтэлектуальным развіцці дзяцей. Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул. |
Сарочык Н.П. |